Multe tutoriale despre configurarea acestui program cauzeaza dificultati celor care vor sa lucreze cu valve hammer editor ( VHE ).
Eu va voi explica foarte pe scurt de aveti de facut, in 2-3 fraze si 2 poze.
Sa incepem. Dupa ce am instalat programul, si l-am deschis, va aparea fereastra de configurare. Pare cam mult de completat, dar noi vom face totul sa fie mai usor.
In tab-ul Game Configuration, trebuie sa completam doar 2 lucruri.
In primul spatiu, scrie cstrike.
In al doilea spatiu, la Game Data Files, dam un browse, prin butonul Add, si cautam folderul principal, un folder numit fgd, intram in el, apoi vor aparea 3 sau 4 foldere, intram in halflife-cs, si selectam halflife-cs.fgd
Acum, din fereastra noastra, selectam tab-ul Textures ( dreapta sus ), si acolo vom face ca la fgd, doar ca vom cauta niste texturi. Texturile le gasim in si in cstrike, cu extensia .wad ( probabil le-ati mai observat ). Atentie ! Nu puneti mai mult de 8 texturi, vor aparea erori. Cea mai buna textura de folosit este halflife.wad, care o gasiti in folderul valve al cs-ului.
Dupa asta, dam Apply si ok, cam asta e tot.
Pentru cei care nu inteleg de ce nu completam toate optiunile, sa va explic. Acest program face hartile in extensia .rmf si .map, iar daca setam acele optiuni, hartile se vor converti in .bsp prin intermediul programului nostru. Eu folosesc un program extern pentru convertire, e mai bun si este foarte usor de folosit. Va voi explica in tutorialele urmatoare de acel program.
Pentru probleme add Y!M : andreinho_serginio
Eu va voi explica foarte pe scurt de aveti de facut, in 2-3 fraze si 2 poze.
Sa incepem. Dupa ce am instalat programul, si l-am deschis, va aparea fereastra de configurare. Pare cam mult de completat, dar noi vom face totul sa fie mai usor.
In tab-ul Game Configuration, trebuie sa completam doar 2 lucruri.
In primul spatiu, scrie cstrike.
In al doilea spatiu, la Game Data Files, dam un browse, prin butonul Add, si cautam folderul principal, un folder numit fgd, intram in el, apoi vor aparea 3 sau 4 foldere, intram in halflife-cs, si selectam halflife-cs.fgd
Acum, din fereastra noastra, selectam tab-ul Textures ( dreapta sus ), si acolo vom face ca la fgd, doar ca vom cauta niste texturi. Texturile le gasim in si in cstrike, cu extensia .wad ( probabil le-ati mai observat ). Atentie ! Nu puneti mai mult de 8 texturi, vor aparea erori. Cea mai buna textura de folosit este halflife.wad, care o gasiti in folderul valve al cs-ului.
Dupa asta, dam Apply si ok, cam asta e tot.
Pentru cei care nu inteleg de ce nu completam toate optiunile, sa va explic. Acest program face hartile in extensia .rmf si .map, iar daca setam acele optiuni, hartile se vor converti in .bsp prin intermediul programului nostru. Eu folosesc un program extern pentru convertire, e mai bun si este foarte usor de folosit. Va voi explica in tutorialele urmatoare de acel program.
Pentru probleme add Y!M : andreinho_serginio