Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.

    Tutorial modificare gamemenu

    CenzuraH
    CenzuraH
    Fondator


    Mesaje : 487
    Data de inscriere : 02/04/2014
    Varsta : 26
    Localizare : Brasov
     Warn-uri acumulate : 0% warn

    Tutorial modificare gamemenu Empty Tutorial modificare gamemenu

    Mesaj  CenzuraH Joi 03 Iul 2014, 06:33

    In primul rand, pentru cei care nu stiu, gamemenu este meniul scris care apare la intrarea in cs, cat si in joc, cand folosim ESC.



    Tutorial modificare gamemenu Vt1h



    Acum ca stim ce este gamemenu, sa aflam de unde si cum il putem edita.

    Fisierul care compune il gasim in :
    cstrike/resource/GameMenu.res

    Acum ca stim unde il gasim, sa incepem sa il editam.

    Poate pentru inceput va parea cam ciudat ce este acolo, si nu o sa intelegeti cum este compus.


    Tutorial modificare gamemenu Ng25


    Ce este incercuit cu rosu in imagine, este echivalentul urmatorului cod :


    Cod:
    "14"
     {  
     "label" "#GameUI_GameMenu_NewGame"    
     "command" "OpenCreateMultiplayerGameDialog"    
     }


    Acest "14" este folosit pentru a arata ordinea butoanelor, daca nu este folosit corect vor aparea erori.

    Aceste "{" & "}" sunt folosite pentru a arata inceputul si sfarsitul unui buton in gamemenu, daca nu sunt folosite, sau folosite incorect vor aparea erori.

    Randul in care scrie "label", arata ce apare scris in joc, iar randul "command" arata ce comanda aplica. Daca lasati liber la command, adica "", nu va fii buton, va fii doar un text.

    Mai exista o optiune in aceasta configuratie, anume :



    Cod:
    "OnlyInGame" "1"


    Aceasta inseamna daca va aparea doar in joc ( de exemplu, butonul "PlayerList" apare doar in joc ). Daca este pus pe "1", va aparea doar in joc, daca este pus pe "0" va aparea si in joc si in meniu !

    Acum, daca vrem sa punem in gamemenu un buton special, sa zicem sa ne conecteze pe un server, sa dea play la o melodie, sau orice altceva, vom folosi inainte de comanda dorita "engine", altfel comanda va fii nula.

    Exemple:



    Cod:
    "1"    
     {      
     "label" "Conectare pe cs.server.ro"  
     "command" "engine connect cs.server.ro"      
     "OnlyInGame" "0"      
     }



    Cod:
    "2"
            {
             "label" "Play music # 1"
                "command" "engine mp3 play media/track1"
                "onlyingame" "0"
            }



    Cod:
    "3"
            {
             "label" "Screen meniu"
                "command" "engine snapshot"
                "onlyingame" "0"
            }


    Acum sa va spun un mic truc, pe multi ne enerveaza cand apasam butonul quit din gamemenu, si apare "Are you sure?", si trebuia sa mai apasam odata, pe "Yes".

    Ca sa scapam de acea fereastra, si sa iasa direct din joc, trebuie sa folosim comanda engine, ca altfel comanda nu functioneaza total.

    Daca o vom pune ca mai jos, va iesi direct din joc fara sa mai apara fereastra.


    Cod:
    "4"
            {
             "label" "#GameUI_GameMenu_Quit"
                "command" "engine quit"
                "onlyingame" "0"
            }


    Multa bafta.

      Data/ora curentă este: Dum 12 Mai 2024, 00:36